Subject: [DKIM katki]Jõhvi valla üldplaneeringu ja KSH hindamise aruande eelnõu avaliku väljapaneku teade
From: <[email-masked]>
To: "Siseministeerium" <[email-masked]>, "HM", "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "Majandus- ja Kommunikatsiooni ministeerium" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>, "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>,Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, "Sotsiaalministeerium" <[email-masked]>, "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Eesti Geoloogia" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Põllumajandus- ja Toiduamet <[email-masked]>, "MKA info",Ta
Date: Tue, 6 May 2025 12:58:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jõhvi valla üldplaneeringu ja KSH hindamise aruande eelnõu avaliku 
väljapaneku teade, mis on registreeritud 06.05.2025 numbriga 7-1.3/1861-1.

Heade soovidega
Tiit Toos
planeerimisspetsialist
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>